Kozmetik ürünler artık biz bayanların hayatının sanki bir parçası. Kozmetik ürünler satan mağazalara adım attığımızda lüzumumuz olmayan ya da bizim için uygun olmayan ürünleri indirimler sebebiyle alma yanlışına düşebiliyoruz. İşte bu surattan hoşluk ürünleri alırken bütçe tasarılaması yapmak ehemmiyet taşıyor. Elmaelma.com olarak kozmetik alışverişinde dikkat edilmesi gereken ipuçlarını sizin için paylaştık! Gereksiniminiz olmayanları almayın Hoşluk […]
Kozmetik ürünler artık biz bayanların hayatının sanki bir parçası. Kozmetik ürünler satan mağazalara adım attığımızda lüzumumuz olmayan ya da bizim için uygun olmayan ürünleri indirimler sebebiyle alma yanlışına düşebiliyoruz. İşte bu surattan hoşluk ürünleri alırken bütçe tasarılaması yapmak ehemmiyet taşıyor. Elmaelma.com olarak kozmetik alışverişinde dikkat edilmesi gereken ipuçlarını sizin için paylaştık!
Gereksiniminiz olmayanları almayın
Hoşluk ürünlerine bütçe ayırırken ilk olarak neye gereksiniminiz olduğunu tanımlayın. Her ne kadar makyaj malzemelerinin cezbedici ambalajlarına karşı koymak güç olsa da gereksiniminiz yoksa kendinizi durdurmak için bunu kendinize tekrarlayarak anımsatın. Ancak evvelinde cilt bakımı, kozmetikler, saç bakımı gibi kullandığınız her şeyin bir listesini yapın ve aşırılıkları listeden çıkarın. Kendinizi tek seferde sadece bir adet maskara, dudak ürünü, losyon ve göz farı paleti sahip olmakla sınırlayın. Zati hoş bir koleksiyonunuz varsa, daha öncekileri atın ve yenilerini almayın.
Kullanmadığınız ürünleri seçim etmeyin
Bütçe tasarılamasındaki bir öbür ehemmiyetli adım ise şu anda kullanmakta olduğunuz ürünlere iyice bir göz atmak olacak ve işinize ne kadar yaradığını tanımlamak olacaktır. Aylardır kullanmadığınız dudak boyasınızın değişik renklerini almak bütçenizi zorlayabilir.
Gereksinimlerinizi derecelendirin
Hoşluk ürünleri için bütçe hazırlarken göz önünde bulundurmanız gereken bir öbür mevzu, ne kadar ayırabileceğinize karar vermektir! Kumpaslı kazanç kaynaklarınızı düşünün ve faturalarınız için ne kadar gereksiniminiz olduğunu, kalan paranın ne kadarını hoşluk ürünleri için kullanabileceğinizi tanımlayın. Kimileri için hoşluk ürünleri olmazsa olmaz listesinde yer alsa da ay sonunda aç kalmaktan daha ehemmiyetli değildir.
Ürünlerin ömrü
Sırada hoşluk ürünlerinizi ne sıklıkta yenilemeniz gerektiği mevzusu var. Mesela saç spreyini bir daha hiç satın alamayacakmış gibi stokluyor musunuz yoksa bittikçe yenisini almayı mı seçim ediyorsunuz? Bir şeye ne sıklıkla gereksinim dinlediğinizi tanımlamak, bağlı kalabileceğiniz bir bütçe oluşturmanıza da destekçi olacaktır. Her zaman tarihleri yakalatmak güç olabilir, ancak bir hipotezde bulunun veya gelecekte referans olması için ne sıklıkla satın aldığınızı anekdot etmeye başlayın.
Bütçenizi dengeleyin
Geçmişte yaptığınız alışverişleri yine gözden geçirdikten sonra, hoşluk ürünleri için bütçe oluşturmanın bir sonraki adımı alternatiflerinize göz atmaktır. Gerçekten üst düzey göz makyajı arınıcısına veya pahalı bir dudak balsamına gereksiniminiz var mı?
En beğendiğiniz ürünleri elde etkenin tek yolu en pahalı olduğu zamanlarda almak değildir. Bunun için listenizdeki ürünlerin indirimlerini takip edin ve fırsatları değerlendirin. Ya da başka bir alternatif olarak, düşük maliyetli ancak popüler öbür ürünleri deneyin, kesinlikle içlerinden memnun kaldıklarınız olacaktır.
Yalnızca ucuz olduğu için bir ürün almayın
Bütçe hazırlarken, genellikle düşük maliyetli ürünleri seçim etmemiz önerilir ancak yeniden de bu, her ucuz ürünnam alınabileceği anlamına gelmez. Pahalı olanlardan her zaman memnun kalacağınızın garantisi olmadığı gibi, ucuz olması daha iyi olduğu anlamına gelmez! Asla yalnızca maliyeti için istemediğiniz bir şeyi satın almayın. Zira ucuz ürün aldığınızda, sonunda kastettiğinizden daha aşırısını tüketmeniz gerekebilir! Seçici olun ve daha ucuzun daha iyi olduğunu düşünmeyin.
Bildirimleri kapatın!
Bu ipuçlarını uygulamak mevzusunda kararlıysanız ve tasarruf etmek istiyorsanız, markalardan gelen e-postaları yasaklamalısınız. Maliyetleri düşürmeye çalışıyorsanız, iyi bir satıl siyaseti olan mailleri almak sizi istemsizce alışveriş yapmaya yöneltebilir. Bu reklamlar her şeyin çok parlak, mutlu ve yeni görünmesini sağlar ve sitelerindeki ürünlere kısa bir göz dolaştırmamak için kendinize mani olmaya çalışmak güçtür.
Ataşehir, İstanbul’un Anadolu Yakası’nda bulunan, son yıllarda hızla gelişen ve..
Göz çevresinde oluşan yaşlılığın en önemli belirtilerinden biri de kırışıklıklardır...
Uykusuzluk sorunu yaşayanlar size uykuya rahat bir şekilde dalmanıza yardımcı..
Gerek görünümü gerek sağlık açısından oldukça dikkat edilmesi gereken hastalıklardan..
link label..
link label..
Orta yaşlar dediğimiz 40’lı yaşlardan sonra başlayan görme sorunu nedeniyle..
Sabahları güne başlarken zorlanıyor ve iş yerinde uykusuzluğa yenilip güçlü..