Hoşgeldiniz Kadınlar!
Sitemiz sadece kadın üyeliklerine açıktır.

  • DOLAR
    %0,20
  • EURO
    %0,35
  • ALTIN
    %-0,62
  • BIST
    %0,76
Yorgunluğa iyi gelen yiyecekler nelerdir doğal yöntemler nelerdir?

Yorgunluğa iyi gelen yiyecekler nelerdir doğal yöntemler nelerdir?

Gün içerisinde dükkanında, konutta, mektepte aralıksız olarak bir bitkinlik halinde olanlar ve bu gidişattan müzdarip olanlar için bugün natürel çözüm yollarla bitkinliğinizle nasıl çaba edebilirsiniz hepsini derledik. Sizin için hazırladığımız 5 usulle bitkinliğinizle çaba edebilirsiniz. 1 KENDİ YAPTIĞINIZ MEYVE SULARI Konutta seçim ettiğiniz meyveleri cihazda sıkıp içmek size büyük miktarda canlılık kazandıracaktır.  2 SMOOTHİE Hem […]

Gün içerisinde dükkanında, konutta, mektepte aralıksız olarak bir bitkinlik halinde olanlar ve bu gidişattan müzdarip olanlar için bugün natürel çözüm yollarla bitkinliğinizle nasıl çaba edebilirsiniz hepsini derledik. Sizin için hazırladığımız 5 usulle bitkinliğinizle çaba edebilirsiniz.

1 KENDİ YAPTIĞINIZ MEYVE SULARI

Konutta seçim ettiğiniz meyveleri cihazda sıkıp içmek size büyük miktarda canlılık kazandıracaktır. 

2 SMOOTHİE

Hem uzun vakit tok kalmanızı sağlayacak hem de kapsadığı lif ile sıhhatli bir hayatı sizlere sunuyor. Kapsadığı hububat, kurutulmuş meyveler, tohumlar ve sebze suları size canlılık kazandırarak bitkinliğinizden eser bırakmayacaktır. 

3 EGZERSİZ

Bitkinlikle baş faktörün en iyi yolu egzersizden geçmektedir. Egzersiz sizin ruh halinizi geliştirmenin yanında metabolizmanızıda etkinlik etmektedir. Her ne kadar yoğun bir yaşamınız olsa da haftada 2 gün kendinize süre ayırıp spor egzersizlerinizi yapmaya özen göstermelisiniz.

4 SU

Enerjinizi yükseltmek için ve böbrek sıhhatiniz için gün içerisinde yeterli ölçüde su içmeye özen göstermelisiniz. Bedeninizin mukavemetini büyük miktarda etkileyen su gün içerisinde bitkin ve yorgun düşmenizi büyük miktarda etkilemektedir. 

5 PROTEİN

Bedeninizin protein lüzumunu yeteri miktarda karşılamaya çalışmanız gerekmektedir. Ehemmiyetli olan hangi proteini aldığınız değil iyi aldığınız proteindir. Bu noktada fasulye, fındık, tohumlar, avokado gibi gıdaları harcamaya özen göstererek bitkinlikle çaba edebilirsiniz.

 

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN