Hoşgeldiniz Kadınlar!
Sitemiz sadece kadın üyeliklerine açıktır.

  • DOLAR
    %0,21
  • EURO
    %0,37
  • ALTIN
    %-0,48
  • BIST
    %0,76
Kalp krizi riskini azaltan besinler neler beyaz çikolatadan uzak durun!

Kalp krizi riskini azaltan besinler neler beyaz çikolatadan uzak durun!

Sağlık meseleleri arasında dikkat edilmesi gereken rahatsızlıklardan biride kalp krizidir. Kalp krizine genellikle neden olan vaziyetlerden biri de koronerdir. Koroner, Kolesterol, basmakalıp vücutsal işlev için hayati ehemmiyete sahiptir ancak çok fazla olması da hasarlıdır. Gşanlık yaşamda beğenerek beyaz çikolata şekerleme gibi tükketiğimiz bir çok yiyecek karaciğerde bölünerek kolestrole yol açar.  Kalp ve Damar Cerrahı Prof. Dr. Barış […]

Sağlık meseleleri arasında dikkat edilmesi gereken rahatsızlıklardan biride kalp krizidir. Kalp krizine genellikle neden olan vaziyetlerden biri de koronerdir. Koroner, Kolesterol, basmakalıp vücutsal işlev için hayati ehemmiyete sahiptir ancak çok fazla olması da hasarlıdır. Gşanlık yaşamda beğenerek beyaz çikolata şekerleme gibi tükketiğimiz bir çok yiyecek karaciğerde bölünerek kolestrole yol açar.  Kalp ve Damar Cerrahı Prof. Dr. Barış Çaynak, kalp krizi tehlikesini eksiltmek için uzak durulması gereken besinlerden bahsetti.

 Kalp krizi, kalbe kan akışı aniden engellendiğinde oluşabilir. Ciddi bir tıbbi acil vaziyet olarak kabul edilir ve hayatı tehdit edici neticeler doğurabilir. Peki, bundan korunmanın bir yolu olabilir mi? Evet, beslenmenizde bazı gıdalara yer vermeyerek kalp krizinden korunmanız muhtemel!

KALP KRİZİ TEHLİKESİNİ EKSİLTMEK İÇİN BU YİYECEKLERİ AZALTIN!

Beyaz çikolata, şekerleme, kek, puding ve bisküvi, hamur işleri, börek, poğaça, sosis, hamburger, pastırma ve kebap gibi yağlı etler, Margarin, palm yağı, hindistan cevizi, Hindistan cevizi kreması, hurma yağı krema, süt, yoğurt, krem peynir gibi bütün yağlı süt mahsulleri özellikle dikkat edilmesi gereken gıdalardır.

Bir Hayli gıdanın üzerinde doymuş ve doymamış yağların bir listesi vardır. Doymuş yağ oranı yüksek gıdaları kesmeye, daha fazla doymamış yağ kapsayan gıdalarla değiştirmeye çalışın” diyen Kalp ve Damar Cerrahı Prof. Dr. Barış Çaynak, “Enerjimizin üçte biri, bir kadın için gşanda takribî 70 g. ve bir erkek için gşanda 90 g. yağdan gelmelidir. Ancak doymuş yağların bunun üçte birinden aşırısını kapsamaması önerilir kadınlar için 20 g. ve erkekler için 30 g.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN